O nama

Tvrtka Marservis d.o.o. osnovana je 1994. godine nakon višegodišnjeg iskustva njezinog osnivača stečenog u nautici tijekom rada u inozemstvu u raznim marinama i čarter tvrtkama. Osnivač i vlasnik, Luciano Beg, prije pokretanja vlastite tvrtke, iskustva je stjecao u Caorlama, u „Marini 4″  te Porto Cervu i i Canigioneu na Sardiniji u tvrtci „Sardinia Yachting”.

Marservis d.o.o. je osnovan kao poduzeće za pružanje servisnih usluga u nautičkom turizmu. U svojim počecima, poduzeće se bazira na poslove vezane uz elektroniku i elektriku tako da odmah postaje servisni partner Autohelma, sadašnjeg Raymarinea, zatim Wispergena-Victrona.

Razvojem poduzeća obuhvaćaju se poslovi vezani uz ugradnje bow i sternthrustera, hidrauličnih mostića-pasarela i servisa motora, pa tvrtka postaje servisni partner „Side Powera”, „Bio Inoxa” i „Yanmara”. Kako zahtjevi gostiju rastu, poduzeće se širi na popravke i razne preinake  djelova iz stakloplastike  te izradu tikovih paluba. Nabvalja se „Hot-Vac”, vacuum sistem za sanaciju osmoza na plovilima, izrađuju se i prvi poliesterski dijelovi iz kalupa.

Godine 2002., Marservis d.o.o. nakon višekratnih upita za novim pasarama započinje sa proizvodnjom svojih prvih plovila renomirane „Adrie 501″. Uz proizvodnju „Adrie 501″ razvija se i kalup vlastitog projekta Fishermana, tako da nakon dvije godine  od početka razvoja modela izlazi na tržište  prvi Picaro 20 WA, walk around fisherman sa centralnom konzolom dužine 6m. Kroz narednu godinu, prateći zahtjeve tržišta, tvrtka Marservis d.o.o., izbacuje nastavak iz serije Picaro, Picaro 20SD, fisherman sa pramčanim sunčalištem , dva ležaja  te ugrađenim motorom sa Z-pogonom. Nastavak serije Picaro je ujedno i zadnji model i to Picaro 20 OB, fisherman koji ima pramčano sunčalište, dva ležaja, a pogonjen je vanbrodskim motorom.

Godine 2005. Započinje suradnja sa švicarskom tvrtkom Grove Boats na području razvoja  i gradnje plovila za prijevoz putnika dužine 8,5 m i 10,5 m serije Aquabus pogonjene isključivo el.motorima i solarnim panelima.

Slijedeće, 2006. godine, radi obima proizvodnje,  poslovanje se seli u novi proizvodni pogon veličine 600m2 un Industrijsku  zonu  Kaštelir-Labinci.

Tijekom narednih godina jačaju se marketinške aktivnosti, izlaže se i na inozemnim sajmovima.

Stari model Adrie 501 preuređuje se i redizajnira, dobiva el.pogon i novi komercijalni naziv Eco line 501, izrađuju se manje serije stakloplastičnih odljevaka za građevinsku industriju.

Godine 2011. kreće se sa razvojem i modeliranjem novog proizvoda Fisherline 35, višenamjenskog radnog plovila dužine 10,94m. Prva plovila izlaze iz proizvodnje 2013. Godine. Iste godine dogovara se i preuzimanje proizvodnje poznatih poludeplasmanskih plovila iz serije „Grašo” pod imenom G: G19, G20, G23, G646 i G696.

Početkom 2014.godine širi se suradnja sa još dva hrvatska brodograditelja i to Calafatus i Interadria za koje se laminiraju i isporučuju plovila u kit izvedbi modela Vegliatura, Trogir 600 i Nika.Također , sklapa se i ugovor o proizvodnji djelova krova za seriju traktora iz proizvodnog programa poduzeća  TPS Labinprogres. 

%d blogeri kao ovaj: