TOFOLA

Project progress

EU PROJEKT TOFOLA – TOURISM IN THE FORESTS AND GREEN LAGOONS OF THE ADRIATIC THROUGH HISTORIC WOODEN BOATS

Interreg Italy – Croatia 2021.-2027.

https://www.italy-croatia.eu/web/italy-croatia

Trajanje projekta: 1.03.2024.-31.08.2026. (30 mjeseci)

Ukupna vrijednost projekta: 1.898.741,99 €

Budžet MARSERVIS: 277.052,00 €

Glavni partner:

  • (IT) CONSORTIA CENTRE

Projektni partneri:

  • Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o. (HR)
  • LAGUNA S.N.C. of Azzalin Celestino C. (IT)
  • MARSERVIS d.o.o. (HR)
  • Sveučilište u Rijeci, Pomorski fakultet (HR)
  • University of Padua (IT)
  • Venetian Agency for Innovation in the Primary Sector – Veneto Agricoltura (IT)
  • Wood Services Forestry Cluster FVG (IT)

Projekt TOFOLA (Tourism in the forests and green lagoons of the Adriatic through historic wooden boats) prijavljen na natječaj objavljen u sklopu programa Interreg Italy-Croatia 2021-2027., strateško područje – kultura i turizam u svrhu održivog razvoja, strateški cilj: 4.1. – Poboljšanje uloge kulture i održivog turizma u gospodarskom razvoju, društvenoj inkluziji i inovaciji, usmjeren na razvoj novih turističkih proizvoda temeljenih na povijesti brodogradnje tijekom Serenissima Republike Venecije.

Nositelj projekta je CONSORTIA CENTRE, a ciljevi projekta su:

  • Diverzifikacija trenutne turističke ponude na sjevernom jadranskom području te promocija nedovoljno iskorištene destinacije duž obalnih i lagunskih područja
  • Promocija korištenja prirodnih materijala (drva) u svrhu proizvodnje drvenih brodova iz lokalnih lanaca opskrbe korištenjem posebnog QR koda
  • Rješenja dizajna i inženjeringa temeljena na uporabi IKT alata za rekonstrukciju dva prototipa drvenih brodova
  • Identifikacija novih turističkih itinerera (kontinentalnih i morskih) koncipiranih kao jedinstveni turistički proizvod temeljenih na povijesti brodogradnje tijekom Serenissima Republike Venecije
  • Razvoj lagunskih i obalnih nautičkih itinerara drvenim brodovima (“battana” ili drugi tipovi brodova kod Mlečana) moderniziranih u smislu tehnologije kako bi bila ekološki neutralna
  • Definiranje poslovnog modela za turističke proizvode koji uključuju sažete itinerere, temeljen na dijalogu i stvaranju sporazuma između obalnih i unutrašnjih turističkih operatora radi uspostavljanja koordinirane, održive i inovativne ponude
  • Realizacija prekograničnih obrazovnih i edukacijskih aktivnosti

Uloga MARSERVIS-a:     

Aktivnosti MARSERVIS-a biti će usmjerene na restauraciju Istarske batane, kojom će se izraditi replika s prirodnim kompozitnim materijalima kako bi se pokazala mogućnost spoja tradicije i održivih prirodnih materijala budućnosti. Snimit će se oblik replike i digitalizirati kako kako bi crteži i dokumentacija ostali sačuvani. Zatim, sudjelovat će u organizaciji studijskog posjeta talijanskih partnera i brodograditelja brodogradilištu MARSERVIS u svrhu razmjene primjera dobre prakse, organizaciji eventa po modelu „Business cafe“ s predstavnicima talijanskih brodogradilišta, izradu studije izvodljivosti u svrhu komercijalizacije prototipa Istarske batane u turističke svrhe, te izradu smjernica za rekonstrukciju i obnovu povijesnih brodova.

Ukupan predviđeni budžet projekta je 1.898.742,28 EUR, od čega je za MARSERVIS kao partnera namijenjeno 277.052,00 EUR.

Luciano Beg

+385 98 254 903

info@marservis.hr